sobota, 5 kwietnia 2014

Witajcie!

Witaj, Półbogu.
Miło mi Cię widzieć. 
.
.
.
Chociaż nie. Wróć. NIEmiło Cię widzieć. Przytrafiło Ci się straszne nieszczęście, to już pewnie wiesz. Ale, jeżeli masz ochotę jeszcze pożyć, to radzę Ci uciekać, bo im więcej wiesz, tym większym jesteś zagrożeniem i tym więcej ściągasz potworów. No, ale cóż. Takie już życie Półboga.
Zapraszam na dół. (Nie, nie do Podziemia)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cześć :) 
Mam na imię Wiktoria. Możecie mówić mi Wiki, Wika czy jak tam chcecie. Znajomi mówią na mnie Puchaczunia, Puchaczątko, bądź Puchaczka. Jak kto woli.
Ten blog, to moje własne FANFICTION. Wymyślam je w drodze do szkoły, ze szkoły, czy też gdziekolwiek idę. Po prostu staram się zabijać czas swoją wyobraźnią. I dziś, tj. 30 marca 2014, wracając ze spotkania z przyjaciółką i wymyślając kolejne przygody z Olimpijskimi Herosami, uznałam, że założę bloga. Mam nadzieję, że ten pomysł wypali i, że będę miała wielu stałych i niestałych czytelników. Liczę na rady i uwagi, co robię źle. Jestem otwarta na krytykę. A teraz zapraszam na Rozdział 1.

Wiktoria.

2 komentarze: